Nytt från Abuuuuu





Jag är så himla nöjd med ett av mina senaste inköp! I somras fick jag låna en alldeles för stor flytoverall av pojkvännens pappa när vi fiskade utanför Höga kusten. Har tänkt införskaffa mig en sedan dess och valet föll på en från Abu Garcia.

Blått är en riktigt härlig färg och storlek S passade väldigt bra på mig. Otroligt varm och skön, samt lätt att röra sig i. Kommer visa upp lite andra nya inköp och roliga grejer senare i veckan men nu ska jag njuta av ledigheten! Jag och pojkvännen drar säkert ut på en liten moppefärd för att öva inför sommarens alla (fiske)äventyr. Ska bli en riktigt härlig sommar med fiske både i Stockholm och vid Höga kusten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0