Äntligen!

Åhh, som jag har längtat efter att få kolla på alla härliga fiskesaker på Huntyard & Berras i Vårby. Har ju långt att åka numera och ganska kort om tid, men idag fick jag äntligen chans att komma dit. Kändes kul att träffa personalen igen eftersom jag fått så mycket tips, stöd och kunskap av dem :) Idag var såklart inget undantag!



Oskar fick hjälp av en Oscar (tror att han stavar med c..) och kom hem med både nytt spö (Shimano Beast Master 7 ft) och ny rulle från Dragon. Vi passade på att gå på deras Rea och jag skulle mer än gärna gå hem med hela butiken!



Själv så kom jag hem med pimpelsaker och maggots som Magnus hjälp mig plocka ihop. Jag är ju helt ny på området då det är min första fiskevinter och Magnus berättade att det äntligen kommer minusgrader snart! Iiiiiiis! Det var väldigt kul att få lite goda tips och råd innan jag ger mig ut i kylan :)

---

Efter det åkte jag till Hornstull för att skämma bort mig själv med massage och fotvård, hihi. När det var färdigt bjöd jag min syster på middag och hon fick dessutom en sen (hemgjord) julklapp!







RSS 2.0