Sportfiskemässan 2016

Alltså. Årets bästa dag, utan tvekan. Jag är fortfarande lite överväldigad och jag är dessutom lite starstrucked av alla häftiga personer som befann sig på mässan. Att sitta hemma och glo på youtube-klipp och fiskeprogram är härligt, men att sedan få träffa de personer man hämtar inspiration och motivation från... Galet. Helt galet. Jag hoppas jag fick fram några ord för att visa min uppskattning för vad de gör!

Tillbaka till själva upplevelsen och hur jag kommer berätta om den i bloggen. Det kommer bli olika inlägg för jag känner att jag vill dela upp det lite. Just idag behöver jag dessutom få bearbeta alla häftiga intryck och ett helt inlägg ska ägnas mitt nya godis! 

Hängde mest hos Ivar och resten av gänget på Huntyard&Berras som funnits där från början i mitt fiskeintresse. Hos dem känner jag mig trygg och som en i gänget, men självklart gick jag och pojkvännen runt för att kika på annat med. 



Var det någon som såg mig på mässan? Hur var er upplevelse av mässan? Kommentera gärna här eller på Fiskelinasblogg @ instagram - jag är nyfiken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0