God morgon

Har väl inte såvit sådär jättebra som jag hade velat i natt. Är på väg till jobbet nu och det är första jobbdagen efter att mormor gick bort. Jag fick ju en ofrivillig extra långhelg på grund av det.. Gänget på jobbet är så otroligt fina och härliga så jag har till och med tagit en tidigare buss för att komma dit så fort som möjligt. 

Isen utanför jobbet verkar vara på väg att försvinna, så om någon vecka eller två borde jag kunna ta med mig fiskesakerna och fiska på lunchen. 

Önskar er alla en riktigt fin dag och en lika fin vecka!


Kommentarer
Postat av: Conny

Hej!
Inte varit inne här på ett tag, kul ett se att du fortfarande bloggar om fiske och att du fortfarande fiskar:-)
//C

Svar: Halloj!
Jo, jag försöker hinna med så gott det går :-) Det är ju ruskigt kul att göra båda delarna, så jag ser till så att det ena inte utesluter det andra. Roligt att du fortfarande kikar in lite då och då, ha det gott! / FiskeLina
FiskeLina

2016-03-29 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0