Visste ni att...



1... jag är grym på Candy Crush? Just nu är jag på nivå 1244!

2... jag aldrig provat röka? Har många kompisar som röker, men de har respekterat mig och mina val. Dessutom har jag ju respekterat mig själv.

3... jag har jobbat som Tupperware-konsulent och sålt produkter till ett värde av 100 000 kr på 4 månader - när jag var 15 år?

4... jag vill starta fiskeläger eller fiskedagar för barn och ungdomar nästa sommar? Under våren kommer jag jobba hårt för att det ska bli verklighet!

5... jag skulle kunna leva på popcorn, ostbågar, coca cola och biff med bambuskott? Jag är ett riktigt matvrak, hahah!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vill du ha hjälp med #4 så är det bara att höra sig :)

Svar: Kul, jag visspar ihop ett mail!
FiskeLina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0