Torsdagar med huvudvärk

...är de värsta torsdagarna som finns. Ja, alla dagar med huvudvärk är jobbiga, men just torsdagen innan man åker iväg på en rolig resa tenderar att kännas extra hemska.

En positiv sak är att mitt lilla salladsfix verkar fungera! Jag kommer aldrig slänga dessa "krukor" mamma och pappa köper hem igen. Den har fått stå i fönstret och blivit vattnad ungefär varannan dag och resultatet är ju faktiskt himla fint. Dessutom står den ju i en grymt snygg tekopp så den passar ju in bland övriga växter och blommor som finns i vardagsrummet (hahah).


För övrigt så sitter jag och pluggar just nu. Har en läslogg som ska lämnas in imorgon och jag är väl inte direkt supertaggad på att fixa med det. Dessutom ska jag laga till den där gäddan idag, då jag var alldeles för trött under gårdagen. 

Om ni har några tips kring fisket i Luleå får ni gärna lämna en kommentar till inlägget :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0