Snickers och andra djupa tankar



Är på väg in till stan för att sitta med när min kurskompis intervjuar en kvinnlig väktare. Men ni kan säkert gissa vad jag tänker på, eller hur?

Snart kommer det ske lite förändringar i mitt liv och det kommer ta en helt ny riktning. Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska känna för det, om jag ska vara helt ärlig. För tillfället tar jag varje dag som den kommer och det är något jag aldrig gjort tidigare. Ett exempel på att avslappningsövningarna verkar fungera, hahah.

Jag har aldrig tidigare kunnat styra min kropp så pass bra så att jag kan "be" den slappna av. Trodde det var omöjligt och till råga på allt så har jag haft otroligt ont i kroppen till följd av min oförmåga kring att slappna av. Nu har jag mindre och mindre ont, men då har jag istället tid för att lyssna på hjärnspöken som jag brukar mata och muta med godis - bokstavligen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0