Min helg i Luleå


Har tagit det riktigt lugnt i helgen och njutit av den fina naturen och den lugna atmosfären. Kan inte minnas senaste gången jag kunde gå en hel dag utan att höra ljudet från ambulanser eller polisbilar. Det var oerhört skönt.

Jag kom ju upp dit i fredags och åkte hem idag på måndagen. Helgen har varit riktigt chill och vi mumsade på massa onyttigheter och god mat.



Lite fiske blev det också trots kylan. Var väl runt nollgradigt och lite under om jag minns rätt, men förutom avsaknaden av vantar så klarade vi oss ganska bra.

Tyvärr fick vi ingen fisk. Jag kände inte heller ett enda hugg, så om jag i framtiden tar mig norrut igen så kommer jag defenitivt att ta kontakt med en fiskeguide eller annan kunnig person.

Den här helgen handlade ju inte om fiske så jag är galet nöjd med min resa. Saknar min kusin jättemycket när han inte är i Stockholm och det känns skönt att ha fått se att han klarar sig jättebra i Luleå. Han är riktigt duktig och lagar oerhört god mat!


Just nu sitter jag och säckar i soffan. Är så otroligt trött och är inte alls taggad på att göra allt jag måste göra...

Jag vill leva i min drömvärld och fiska varje dag, odla min egen mat och bara vara. Att det skulle bli verkligt finns knappt på kartan, men jag tänker inte sluta drömma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0