Kommentarer överflödiga

Nu ska ni få er ett gott skratt! Här nedan ser ni nämnligen min första gädda som jag fick i somras. Var ute vid Sturehovs slott med min moster när godingen högg på min Rapala-wobbler. Det sa ju bara pang och det kändes inte alls som en abborre.

Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra eftersom jag inte hade fått någon gädda innan. Det enda jag visste var ju att de har tänder och lite skraj var jag nog efter att ha läst om huggsugna gäddor. 

Det värsta var nog ändå slemmet som gjorde det heeeelt omöjligt att ta grepp på den trots den blyga storleken. När det gäller slem så tycker jag nog att gäddan hamnar på samma nivå som mörten, men kanske lite värre på grund av tänderna hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0