Jag hatar det här



Jag hatar verkligen att vara sjuk. Brukade sällan vara det förut och kunde längta efter en skön paus under min tid i högstadiet. Nu på universitetet är det ett helvete och vårdcentralen samarbetar ju inte direkt.

Det sjukaste (haha) är nog att jag längtar efter att gå ut! Jag har aldrig varit en sån person tidigare, men nu när jag inte klarar av att stå upp mer än 2 minuter åt gången längtar jag efter att få stå nere på den halvtrasiga stenbryggan och dels meta, dels jigga lite efter abborre. Att bara sitta ner och meta skulle vara värt miljoner just nu, men jag verkligen inte orken till det... Så istället ligger jag och virkar ett pannband. Bu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0