Högt upp i det blå


God morgon! Ja, det blev precis som jag hade väntat mig igår när jag skulle testa att packa ner fiskesakerna. Mitt teleskop-spö (och rulle) från Abu Garcia går ner hur lätt som helst, men inte något av de nya spöna... Har ett till teleskop-spö som ska med så att kusinen får prova, men den rullen som sitter där har gjort sitt för längeeeeeseeeeen... Spöt också, om jag ska vara helt ärlig. Det köptes för en hundring på en marknad i Marocko. 

Blä. Jag ska upp till Luleå och kommer ha nära till ett P&T-vatten - men nääää, jag har inte planerat bättre så att jag kan ha med mig bra grejor. Ishpish.

Förhoppningsvis blir det väldigt nice ändå. Syftet med resan är att umgås min kusin som pluggar däruppe. Fisket är bara en bonus som vi ska göra ihop någon enstaka gång eller två. Ser verkligen fram emot att få byta miljö och få umgås med kusinen. Han är en av de roligaste, finaste och mest omtänksamma människorna jag känner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0