Fryser



Den här bilden togs senaste gången jag var ute och fiskade. Lyckades kroka en liten löja med min svartvita twintail-jigg, heh, men förutom den stackaren så fick jag inge fisk. Häftigt var det ändå, för ytan kokade av löjor och abborrar som jagade!

Jag tycker att det är så härligt att få komma ut så ofta som möjligt, oberoende av längd på fiskepasset eller huruvida jag ens får fisk eller inte. Det är som yoga för mig!

Igår träffade jag min sjukgymnast och hon tycker att jag borde fiska så ofta jag kan. Enligt henne är det bara bra och hon förstår inte hur någon kan resonera annorlunda. Nu ska jag ta och göra mina avslappningsövningar, men jag fryser som bara den. Konstigt, med tanke på att jag nyss möblerade om hela mitt rum hahah...

Förhoppningsvis hinner jag fiska lite imorgon, heheh...


Kommentarer
Postat av: Conny

Du måste lära känna någon med båt som kan ta med dig ut på riktigt fiske, är rädd att du kommer tröttna om du inte får komma ut och fiska "på riktigt". Synd att du bor så långt bort annars hade du fått komma med mig ut och bända stoor gädda:-)
//C

Svar: Vad gulligt av dig! :-)
Jag har en fiskekompis som har båt och en hel del tid, men det är jag som har lite ont om tid just nu på grund av att pappa tycker att jag bara ska fiska under helgen.. //FiskeLina
FiskeLina

2015-10-14 @ 19:58:17
Postat av: Conny

Klok pappa:-)
//C

2015-10-15 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0