Fredagar och trötthet

Jag lyckades konstigt nog ta mig upp och iväg till universitetet idag trots min hemska natt. Det är nog inte svårt att förstå hur jobbigt det är att ha den här utsikten på väg ner till tunnelbanan när man vet att man inte hinner fiska den dagen..


Dagen spenderades som sagt på universitetet tillsammans med två kurskompisar som jag gör ett fältsrbete med. De ska ha mycket cred för att ha stått ut med trötta mig idag, men vi hade nog ganska trevligt i alla fall!


När klockan hade blivit över tre gav jag upp och fick snällt nog åka hem - men på hemvägen stannade jag till vid Ica Kvantum i Liljeholmen. Behövde köpa lite grejer till helgens äventyr, heheh...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0