Fredag = Zzz

För att jag ska orka fiska imorgon behöver jag få vila ikväll. Annars är risken stor att jag fortsätter vara sjuk och kanske blir sjukare... Nu ska jag bädda ner mig själv, äta något gott och planera för morgondagen. Vid den här tiden imorgon kommer det finnas mycket att läsa om FiskeLinas äventyr!

Egentligen har jag några riktigt roliga saker att visa och berätta om reda  nu, men det får vänta eftersom jag är så trött. Drog ner till Huntyard&Berras i Vårby innan jag gick hem efter "skoldagen". Kunde knappt stå upp, men det verkade som att Micke och Magnus inte heller kunde det - hahaha. Jag fick tips och hjälp inför mitt planerade äventyr som ska äga rum imorgon. Därför säger jag godnatt nu och så får ni ha en riktigt trevlig kväll och helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0