Blöh



Såhär har min dag sett ut. Jag fick äntligen träffa en läkare på vårdcentralen som konstaterade att jag har en luftvägsinfektion. Hon rekommenderade vila, nässpray vid behov och att jag skulle tröstäta MAX till lunch.

Okej, det gjorde hon inte... Men jag tyckte att det var en bra idé när jag ändå hade tvingat mig själv att gå ut och stället ligger på vägen hem. Fattar inte hur jag lyckades ta mig till och från vårdcentralen om jag ska vara helt ärligt. De senaste dagarna har jag inte kunnat stå upp mer än ett par sekunder innan jag börjat känna mig antingen svimfärdig, spyfärdig eller gråtfärdig. Yep, det där är riktiga ord i min värld. 

Nu ska jag fortsätta vila. Lycka till med fisket allihopa! (Ni får inget "skitfiske" eftersom jag är fett avundsjuk på er som är friska nog för att kunna fiska)...okej, jag skoja,.. Ni får visst ett "skitfiske".

Skitfiske på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0