Tid och kraft

Hallå där!

De senaste dagarna har det inte blivit mycket fiske så därför har jag inte uppdaterat bloggen. För mig skulle det egentligen inte vara något problem att fylla bloggen med annat från min vardag och det tror jag att ni redan har märkt. 

Tanken med den här bloggen är trots allt att skriva ner mina tankar och erfarenheter av fiske. Om något annat dyker upp är det bara en bonus till er som följer mig av andra anledningar, men jag är medveten om att det finns personer som klickar sig in enbart för fisket - och det känns inte heller kul att skrämma bort de jag egentligen skriver för. 

Därför kommer jag aldrig lägga upp några outfit-inlägg, sminksaker eller dylikt. Å andra sidan kommer jag fortsätta berätta om mina hemmaprojekt kring odling, bakning, matlagning och lite annat hemmafix. Det får ni helt enkelt stå ut med eftersom det är en optimal kompromiss :) 


Detta fick jag med mig hem från ica idag! Alla kryddörter kostade 10 kr så jag passade på eftersom jag tänkt en hel del på att göra just såhär ett tag. Från vänster: rosmarin, grön mynta, basilika, timjan och persilja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0