Söndagar



När jag inte virkar så skriver jag på hemtentan. När jag inte skriver på hemtentan så antingen sover eller äter jag. När jag inte sover eller äter så virkar jag. And so on...

Hahah, det är himla skönt och livet lunkar på i perfekt och lagom takt. Att försova sig på en söndag och vakna 12 istället för 10 innebär ju egentligen bara 2 timmars egentid - och de där 2 timmarna har ju spenderats väl på god sömn!

Nu ska jag ta en liten paus innan jag fortsätter skriva på min hemtenta. Ligger i sängen och tänker virka vidare på första ärmen till min kofta. Har precis dammsugit hela huset (fråga mig inte varför.. Hade bara tänkt dammsuga trappen och mitt rum) och satt på diskmaskinen efter lunch. Om ett tag ska jag sortera lite tvätt och starta en tvättmaskin med lite kläder och lakan. 

Det bästa är att jag inte behöver laga middag idag eftersom jag redan förberett helgens mat i veckan, heheh. Så ikväll ska jag mysa framför Bingolotto och fortsätta virka på min kofta. Pensionärslivet... Åhhh så skönt///19-årig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0