Mörron

Sitter på tunnelbanan just nu för att ta mig in till universitetet. Morgonen är riktigt fin och lagom kylig för att det ska kännas mysigt att ha på sig varma kläder. Hunnit småprata med en dam som gick av för ett tag sedan och insåg hur trevliga människor det finns i morgonrusningen. 

Känner mig så tacksam för att jag har det så bra. Allting ordnar sig med lite vilja och kämparglöd, även om det inte alltid känns så. Parallellt med tacksamheten känner jag även stolthet över mig själv - och det är väldigt ovanligt när det gäller mig själv!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är grym Lina, jag är också stolt över dig min fina syster❤️

2015-11-03 @ 08:40:59
Postat av: Sarah

Du är grym Lina, jag är också stolt över dig min fina syster❤️

2015-11-03 @ 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0