Blandade känslor



FiskeLina vill önska er alla en God Jul och God Fortsättning. 

Själv så har jag haft det bra trots lite förändringar och tråkiga besked. En vän till mig gick bort på ett ohyggligt orättvist sätt tidigt på julaftonsmorgonen och det gjorde mig väldigt ledsen. Det känns så orättvist att just han som var en sådan glädjespridare, förebild och godhjärtad som person skulle bli utsatt för något så hemskt.. Mina tankar var hos honom, hans nära och hans kära.  Det skär i hjärtat när jag tänker på hans sista stund, så därför tänker jag på en av de gånger hans sällskap förgyllde min tillvaro. Någonstans bland alla filer på min dator sitter han i en film och sjunger "Jag vill vara din, Margareta" och får alla som befinner sig på Fritidsgården att känna sig inkluderade i en riktig fest. Det är många år som passerat sedan dess, men även om vi inte umgicks mycket alls de senaste åren så kommer jag att sakna honom - och möjligheten att få umgås med honom någon gång igen. Må han vila i frid och må hans tankar om efterlivet uppfyllas och belöna honom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0