Så ska det va'



Det här skulle inte vara helt fel just nu. Är det så att någon läsare där ute vill adoptera mig och låta mig ärva något lika fint och underbart som detta? Nä, skämt åsido, men det vore verkligen nice.


Och det här köket... Väldigt enkelt, men ändå fint. Vet däremot inte om jag skulle trivas med svart. Vi har det i köket här hemma och det är hemskt (speciellt när man jagar irriterande flugor med en tidning). Dessutom får jag faktiskt känslan av ett badrum... 


Det här köket gillar jag mer, men golvet skulle gärna få vara lite ljusare. Tror jag. Fast å andra sidan har jag ingen aning. Snyggt är det i alla fall och jag älskar alla möjligheter till bra förvaring som finns (*dregel*). Det är sällan jag ser ett hyfsat cleant kök som samtidigt har bra förvaringsmöjligheter. Stort plus på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0