Jag vill ha!



Jag vill ha en hund. Eller två, kanske till och med tre. Trots den senaste tidens skriverier så vill jag nog ha en frenchie. De är ju precis lika fulsöta som jag är, hahah!

Bo och Viggo är de namn jag kommer döpa mina hundar till. För mig spelar det ingen roll ifall någon annan gillar namnen och får inspiration till sina egna hundar - det tycker jag bara är kul! 

Jag vill gärna ha lite olika djur och därför behöver jag bo ganska stort, men med stort menar jag stor tomt. En hönsgård/hus är ett måste, men jag vill gärna ha även getter och grisar. Tanken är väl att underhålla mitt omåttliga intresse för djur (som jag tyvärr inte fått ge utlopp för under uppväxten förutom under somrarna i Marocko) och kanske även driva ett småskaligt jordbruk och djurhållning i eko-anda.

Klyschigt va? Må så vara, men då ska ni veta att jag fram tills för ca 5 år sedan trodde att mitt liv skulle vara komplett ifall jag fick bo mitt i stan och köra t.ex. BMW-suv. 

Fy, känns nästan lite läskigt att tänka på hur korkad jag var då. Nu vill jag ju satsa på ett lugnt liv nära naturen... Och speciellt nära bra fiskevatten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0